Polityka reklamowa

Biznes

W kwestii promocji firmy ogromnie istotna rzecz jest częstotliwość prezentowania logo firmy. Warto wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. 

Jeśli prowadzisz firmę budowlaną, podczas realizacji budowy albo też remontu zainstaluj billboardy informujące kto wykonuje daną inwestycję. Niech pracownicy mają na sobie odzież roboczą, na przykład koszule firmowe (zobacz: https://www.nuka.pl/koszule-firmowe). 

Planując reklamę w Necie zwracaj uwagę na jak największa częstotliwość wyświetlania reklam. Oczywiście dotyczy to także kampanii reklamowych w radio, telewizji czy też gazetach. 

Celem polityki reklamowej powinno być zaistnienie twojej firmy w postaci osób stanowiących grupę docelową dla twojego produktu. Jest toż proces stały. Czasem można zaistnieć w świadomości publicznej dzięki jednej trafionej akcji promocyjnej, czasem jest to długotrwały proces.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *